VISUALLY SPEAKING – FROM AD TO AD: THE CHALLENGE OF TIME

0

Trecerea timpului isi pune amprenta peste multe lucruri, iar Publicitatea nu reprezinta o exceptie. Anul acesta, PRIME Romania te invita la Visually Speaking – From Ad to Ad: The Challenge of Time, un eveniment inedit in care accentul va fi pus pe modul in care au evoluat de-a lungul timpului tendintele in lumea advertisingului. Evenimentul va avea loc joi, 28 martie 2019, la The Fool (Calea Victoriei 118) , incepand cu ora 14:00 si va dura aproximativ trei ore.

La editia de anul acesta, invitatii nostri vor merge pe axa timpului pentru a oferi o privire de ansamblu asupra evolutiei creatiei din Publicitate. Astfel, Paul Cotor (Head of Creatives @ Minio Studio) si Marius Cioroaba (Copywriter @ Minio Studio) vor analiza si vor dezbate impreuna cu participantii elementele relevante care au stat la baza executiei si trendurile in materie de publicitate din piata romaneasca si internationala din diferite epoci. De asemenea, in cadrul workshopului, vom incerca o reinterpretare si o aducere in actualitate a unor afise si campanii publicitare vechi.
Cum participi?
Cei care doresc sa primeasca feedback de la speakerii invitati pot incerca sa faca o „schimbare de look” unor afise vechi, astfel incat sa fie la moda in vremurile noastre. Acestia pot fie sa explice schimbarile pe care le-ar aduce, fie sa editeze afisul vechi si sa trimita varianta reinterpretata la adresa events@primeromania.ro pana duminica, 24 martie, ora 23:59. Totodata, cei care doresc sa participe la eveniment se pot inscrie prin completarea acestui formular pana la data de 27 martie, ora 23:59: https://bit.ly/2HBgcFy.
Intrarea este libera.
Visually Speaking este un eveniment cu un concept unic, care isi propune sa aduca pasionatii de Comunicare si de Art Design fata in fata cu o echipa de creatie dintr-o agentie, pentru a discuta impreuna aspecte legate de tainele Publicitatii. Astfel, au loc o conferinta si un workshop interactiv, intr-un mediu informal, prin care se incurajeaza creativitatea in randul tinerilor. Prima editie a evenimentului, Visually Speaking: Bridge between Cultures, a avut loc anul trecut si a pus accentul pe diferentele culturale care se reflecta in productiile creative, atat in Publicitate, cat si in alte industrii (film, teatru, muzica).

PRIME Romania este singura asociatie studenteasca de Relatii Publice si Comunicare din tara. Experienta PRIME inseamna comunicare strategica, o echipa unita si peste 20 de ani de evenimente pentru studentii pasionati de Comunicare. PRIME este o organizatie prezenta in mai multe tari europene printre care: Romania, Slovenia, Italia si Spania.

Sponsori: The Fool, Soseta 3, Aerium, I wood be, Romanian Art&Craft, Zaz, Captive Escape Room, Clever.
Parteneri media: IQads, IQool, PRwave, Iubesc Studentia, Going Out, Stiri ONG, Advertising 4U, vinsieu.ro, inOras.ro, Live PR, Re-star.ro, Ze-list, probucuresti.ro, Bucharest-Guide.ro.

Share.

Leave A Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.