.

32 Comments

  1. Ruxandra Ionescu on

    Asteptam lista de preturi pentru ceasuri. Am facut rost de catalogul dumneavoastra si ne-ar interesa anumite produse. Va rugam sa ne contactati la 317.88.71 / 72
    Va multumim

  2. Ruxandra Ionescu on

    Asteptam lista de preturi pentru ceasuri. Am facut rost de catalogul dumneavoastra si ne-ar interesa anumite produse. Va rugam sa ne contactati la 317.88.71 / 72
    Va multumim

  3. Razvan Costache on

    Buna ziua!
    Am adus la magazinul dumneavostra Royal Caro,in data de 30.03.2007 pentru reparatia unui buton la un ceas Swiis Military 14700ST-1M.
    Ceasul l-am cumparat in data de 26.03.2007, iar in data de 30.03.2007 unul din butoanele de langa remontor a cazut, ne reusind sa-l recuperez, de aceea am solicitat ajutorul dumneavoastra.
    As vrea sa stiu daca este gata si daca nu, cand ar trebui sa vin.
    Va multumesc!

  4. Dana Vulpe on

    Buna ziua,
    Acum 2 saptamani am dus la magazinul dumneavoastra 2 verighete pentru a fi gravate cu numele meu si al sotului. Nu mare mi-a fost surpriza cand le-am luat, sa descopar ca pe verigheta mea era inscriptionat numele meu, iar pe cea a sotului numele lui. Mi s-a spus cu nonsalanta ca cel care le-a gravat a gresit si ca le vor grava din nou, gratuit (platisem suma de 480.000 lei vechi). Am cerut despagubire, nu era vorba de bani, ci mai mult de principiu. Dupa indelungi discutii, sefa magazinului, o doamna fara pic de atitudine profesioanala fata de clienti, imi ofera 48.000 lei vechi, adica 10% discount. Am plecat, fara sa iau acesti bani.
    A doua zi m-am dus sa le iau, am descoperit ca aveau un gramaj mai mic. Era si normal de altfel, deoarece numele gresit trebuia sters. Mi s-a spus de catre o alta colega, ca sunt 10% pierderi. Numai ca nu era vorba de modificarea uneui inel, era o simpla insciptionare de nume. Cand am cerut din nou explicatii, deoarece stiam ca asa se va intampla, sefa magazinului nici macar nu a mai venit sa vorbeasca cu mine, fiind foarte ocupata cu aranjarea vitrinei.
    Am fost foarte dezamagita de serviciile acestui magazin, in special de comportamentul sefei de magazin. Total neprofesional. Si nu este prima oara cand se intampla astfel de probleme. Din pacate timpul era mult prea scurt (urma a doua zi sa plec din tara) pentru a face si alte reclamatii.
    Cu stima,
    Dana Vulpe

  5. Acum 3 zile am cumparat din Unirea Shoppin Centre un ceas barbatesc de la Paco Rabanne recomandat de vanzatoare ca ceas de dama. M-am intors la 2 zile (dupa ce vorbisem cu faimosul “sef” Bebe Florescu care m-a sfatuit sa revin in magazin ca mi se va schimba ceasul cu modelul de dama) in magazin sa mi se schimbe modelul barbatesc cu cel de dama dar dupa mai multe telefoane date de vanzatoare “sefului” acesta spune: chemati paza. De ce sa o faca nu am inteles nici eu nici vanzatoarele , fapt pentru care nu s-a intamplat acest lucru.Asa ca dragi cumparatori feriti-va sa mai faceti cumparaturi de la ROYAL CARO. Este o firma nu numai ca nu-si respecta consumatorii da nici macar nu se respecta pa ei insisi. Lucrurile nu vor ramane asa. Am facut numeroase sesizari la protectia consumatorilor si va sfatuiesc sa faceti la fel daca ati avut probleme cu aceasta firma.

  6. Cristiana on

    buna, eu am primit de la prietenul meu un inel luat de la royal caro. am fost acum cateva zile sa-l modific, fiind prea larg si mi s-a spus ca trebuie sa platesc o suma de bani in functie de cat se modifica. presupun ca nu este vorba de o suma mare de bani, insa nu aveam niciun chef sa mai platesc ceva, avand in vedere ca inelul are un diamant de 0.38 kt, deci nu e o chestie de 2 lei. am refuzat sa-l modific si acum caut un nr de contact sa incerc sa fac o reclamatie, pt ca daca lui i se preciza ca dupa o luna de la cumparare se plateste modificarea, nu ar fi fost nicio problema, dar nu l-au informat si nici nu se precizeaza pe vreo hartie d-aia de la ei… aveti un nr de tel? multumesc!

  7. Am cumparat ieri un inel scump din aur cu pietre pretioase,iar a doua zi am constatat ca lipseste o piatra…Nu este posibil asa ceva la un inel de peste 2000RON!

  8. Service-ul Royal Caro mi-a pus absolut GRATUIT piatra cazuta (pe care o pierdusem) in 36 de ore!Nu se observa ca a fost repusa acea piatra!Nu credeam ca in Romania se poate si asa!BRAVO!

  9. Am cumparat 2 ceasuri de argint de la dvs in vara trecuta. de atunci unu dintre ele a fost la reparat de 3 ori (acum iar are o problema), iar celalalt o data. Ceasurile erau cadou pentru reusita la examen a fetelor mele. Sunt foarte dezamagita de serviciile pe care le puneti la dispozitie in timpul garantiei.

  10. anca tamas on

    Am cumparat un inel (scump) de la Royal Caro. In 2 ani s-a rupt de 3 ori, in sensul ca montura cu pietrele s-a dezlipit de inel. Inadmisibil. Am dus de 2 ori inelul la reparat. Prima data – gratuit – se rupsese in prima luna (!!!) A doua oara am platit cca 50 RON. Astazi, culmea, raionul din magazinul Unirea a refuzat sa imi accepte inelul la reparat pe motiv ca nu mai aveam chitanta. Intr-adevar nu aveam chitanta, dar eram dispusa sa platesc. In plus, dupa 2 ani si atatea reparatii chiar speram ca inelul sa nu se mai dezlipeasca. Sunt FOARTE DEZAMAGITA de Royal Caro si promit sa nu mai cumpar niciodata de la ei. Va sfatuiesc sa nu cumparati nici voi. Atat calitatea bijuteriilor cat si serviciul pentru clienti sunt deplorabile. Bani risipiti si multa frustrare. Anca Tamas.

  11. Iuliana Marin on

    Servicii de nota 0. Sa va impartasesc o intamplare ce frizeaza absurdul, legata de ROYAL CARO.
    Pe 14.08.2008 am cumparat un ceas Swisss Military, pe care am dat aproximativ 1000 lei. Dupa ce l-am purtat cateva zile am observat o fisura fina pe geam. Pe 1 septembrie am revenit la magazin. Una dintre vanzatoare d-na Balasescu A, nu am ce-i reprosa, a preluat ceasul si a trecut exact problema: fisura geam. A ramas stabilit sa fiu sunata sa mi se spuna care este cauza fisurii si care ar fi costul reparatiei (ceasul fiind in garantie). Pe 20 octombrie, seara, am primit telefon sa merg sa ridic ceasul a doua zi si sa platesc 300 lei – contravaloarea reparatiei. Evident am vrut explicatii. D-nul NISTOR lipsit de un minim profesionalism si total obraznic, mi-a spus ca s-a constat ca geamul este fisurat exclusiv din vina mea intrucat, auziti explicatie, a fost lovit de 12 ori si a 13 oara cu un corp metalic care a produs fisura… Am ramas stupefiata!!!! Un ceas purtat nici 2 saptamani …. Lucrez la birou, nu mi-a cazut, nu-l port toata ziua…il port ca toata lumea …
    L-am rugat pe domnul sus mentionat sa-mi explice cum a constatat acest fapt si sa scrie pe hartie cele sustinute pentru ca vreau si alta parere, si ca la ridicarea ceasului, reparat, vreau sa am si carcasa cu geamul vechi. M-am prezentat la magazin, a doua zi cum ramasese stabilit, sa-mi iau ceasul si nu mica mi-a fost mirarea cand mi s-a dat ceasul intr-o stare mult mai proasta decat fusese dus. Din cauza faptului ca mecanismul a fost scos odata pentru a fi pus intr-o carcasa noua si repus in cea veche (fara sa am cunostinta de ce s-a intamplat asta – probabil ca d-nul NISTOR s-a speriat de ceva…Vanzatoarele s-au justificat spunand ca ceasul reparat a fost luat seara si adus asa dimineata! ).
    Deci sa recapitulam: am cumparat un ceas (1000 lei), l-am purtat cateva zile, a stat la reparat din 1septembrie pana in 21 octombrie ( urma sa platesc inca 300 lei ), si l-am luat mai rau de cum l-am dus – geamul este acum vizibil crapat. Nu am nici o garantie ca totul in el este la locul lui…Mi-a fost schimbata si cureaua metalica ( nu am cerut asta in nici un caz), se vede ca este veche si zgariata toata, nu mai are nici luciu…
    Oricum ar fi nu mai este un ceas nou! Colac peste pupaza, una din vanzatoarele de la raion, o tanara prost crescuta, s-a strambat tot timpul la mine comentand cu obraznicie, vizibil deranjata…nu stiu de ce…probabil e ruda cu d-nul NISTOR, au aceeasi atitudine deplasata pentru niste persoane care lucreaza in acest domeniu.
    Cred ca patronul acestei societati ar trebui sa se intereseze mai des ce fac angajatii sai. Sau poate ii place ce se intampla…
    NU RECOMAND SA FACETI CUMPARATURI LA ROYAL CARO! Daca le faceti, va doresc mult succes!

  12. Am cumparat un inel de 5000ron de la Royal Caro si dupa 2 luni mi-a cazut o piatra dintr-o zona imposibil de lovit. Vanzatoarea amabila a zis ca il trimite la service urmand a ma contacta ei sa imi spuna daca se constata ca a cazut din vina clientului sau din vina lor. Cand m-a sunat nenea de la service am crezut ca m-a sunat portaru….stiti….va costa…o sa fie gata maine. Inelul fiind in asa zisa garantie. Nu recomand decat daca probabil este inel fara pietre

  13. Lia Oana on

    Eu am primit un inel,cumparat de aici …cu briliante…unul mi-a cazut.L-am lasat la magazin…a doua zi a fost gata…reparat(briliantul la locul lui …fara sa ma coste ceva).Le multumesc celor de la Royal Caro.

  14. claudia florea on

    Am primit in decembrie 2008 un inel de logodna cu acvamarin si cu doua briliante. In aprilie 2009, acvamarinul, o piatra in mod normal foarte clara si transparenta, a devenit mata, de un gri sters. Logodnicul meu a dus inelul la magazin, solicitand sa fie curatat. I s-a cerut sa achite 30-40 ron pentru acest serviciu, iar el a refuzat, motivand ca inelul are garantie 24 de luni si ca nu i se pare corect, desi suma nu este mare, sa cumpere un inel foarte scump si sa suporte costurile de intretinere in aceasta perioada. Am sunat eu personal la nea Nistor, ca domn nu pot sa-l numesc, caruia i-am cerut sa-mi explice in ce consta garantia de 24 de luni si care sunt drepturile mele. El nu mi-a raspuns la intrebare, insa mi-a vorbit foarte urat, intr-un limbaj deloc elevat, dovedindu-mi clar ca Royal Caro nu are deloc consideratie fata de clienti. M-a acuzat ca am spalat vase cu inelul, ceea ce nu era deloc adevarat. A spus ca, daca aduc OPC-ul, el va dovedi lucrul acesta. Logodnicul meu a dus inelul la un alt bijutier, care a curatat piatra. Fiindca acel bijutier a refuzat sa ceara bani pentru un asemenea serviciu (o piatra se curata in fix 5 minute), a fost rasplatit cu o sticla de vin foarte fin, iar cei de la Royal Caro si-au pierdut omenia. In fine, din cate citesc eu pe aici, nu o aveau oricum. Va sfatuiesc cu caldura sa nu cumparati bijuterii de la aceasta firma.Pentru Nistor si pentru vanzatoarele lui prost crescute si total neprezentabile (oglinda firmei), clientul este un fraier care cumpara bijuterii, iar Nistor este un fel de semizeu caruia putin ii pasa ca te dai cu fundul de pamant dupa ce realizezi ca ai facut o tampenie. Mizeaza clar pe faptul ca nimeni nu se duce la OPC sau nimeni nu-si cunoaste drepturile. Daca totusi va incumetati sa cumparati ceva de la ei, verificati clar tara de provenienta a bijuteriei pe care urmeaza s-o achizitionati. Daca este Turcia sau Romania, mai bine va lipsiti, fiindca preturile sunt oricum imense si gasiti aceleasi bijuterii in Titan, la preturi mult mai mici. Evitati pe cat posibil Diamantica (sunt bijuterii asamblate la noi, cu aur italienesc). De cate ori vreti sa cumparati o bijuterie asamblata la noi, ganditi-va la cum arata drumurile noastre sau la cat de bine sunt asamblate masinile fabricate la noi si o sa va treaca! Mult succes si sa speram ca acesti oameni total lipsiti de profesionalism isi vor gasi nasul!

  15. am cumparat de la royal caro o bijuterie pentru sotia mea. din pacate, acesteia n i-a placut. ce credeti? royal caro nu vrea sa returneze banii. si va rog sa ma credeti, vanzatoarele din unirea se poarta urat, chiar daca am dat pe un pandativ o suma cat salariul lor pe o luna. conducerea? ei sunt cei care nu vor sa respecte drepturile consumatorilor. aveti grija la royal caro!!!! vor sa va ia doar banii..atentie!!!!!

  16. cei de la royal caro, mi-au trimis o adresa oficiala, prin care ma anunta ca refuza sa-mi returneze banii mei, desi bijuteria aleasa e la ei si nu o mai vreau!!! vi se pare normal? sunt aberanti…

  17. Mihai Georgescu on

    Eu am cump?rat un ceas chipurile elve?ian de la roial caro, pentru care garan?ia prevedea o rezisen?? la ap? pân? la 100 de metri adâncime. Dup? o ploaie banal? mi-a intrat? ap? în ceas. Când m-am prezentat la magazin pentru repara?ie am fost întâmpinat de dou? vânz?toare foarte nepoliticoase care mi-au spus c? nu este garantat pentru a?a ceva, de?i scria în certificat. ÃŽn fine…dup? insinten?e au primit ceasul…încercând s?-mi scrie pe bonul de service c? e contra cost. Dup? dou? zile am fost sunat de ?eful de la royal caro care mi-a spus ca s-a rezolvat problema, mi-au schimbat bateria si ca ma cost 35 de lei. Am incercat s?-i explic c? bateria nu avea nimic ca problema era ca a intrat ap? în ceas dar nu am avut cu cine discuta. Tipul p?rea complet idiot…NU CUMP?RA?I DE LA ROZAL CARO!!!! V? ARDE?I R?U DE TOT

  18. Am luat un ceas de circa 700 lei de la Royal Caro din Unirii, ulterior s-a desprins un telescop si sa spart geamul si am dorit sa-l schimb contra cost si sa fie evalute tote eventualele defectiuni generate de socul caderii.
    Am aflat ca sunt obligat sa achit un geam cu carcasa cu tot de 350 lei dar si ca daca sunt si alte defecte pe care nu le pot indica (la cateva zile de la predarea ceasului) si se poate ca ceasul sa nu functioneze, dar s-au oferit sa-mi schimbe bateria.?? Am intrebat cat costa un ceas nou identic si mi-au spus ca este 2.000,00 ron. CURAT DILETANTISM . SI PRETURI DE JAF DACA PENTRU UN GEAM DAI JUMATE DIN PRETUL UNUI CEAS?? TREBUIE SA MERGEM LA OPC, POATE CA UN CONTROL SI O AMENDA VOR CLARIFICA OBLIGATIILE LEGELE PE CARE SI LE-AU ASUMAT CAND AU IMPORTAT CEASURI SI AU INFORMAT CUMPARATORII DESPRE SERVICE -UL PRESTAT.

  19. Royal Caro e o firma de tignani ordinari. Sunt pusi numai pe tepe si pe jaf. Am cumparat un ceas si nu au vrut sa mi-l repare in garantie. O prietena de-a mea a cumparat un inel de 4500 RON si dupa doua saptamani i-a cauzut piatra. Cand s-a dus pentru reparatie i-au spus ca e vina ei, desi nu facuse nimic. SA-I AJUTAM SA DEA FALIMENT PE ORDINARII ASTIA.

  20. ion din ferentari on

    MESAJUL E PENTRU NEA NISTOR (cel comentat de rau) de la Royal Caro nea Nistore vezi ca am cumparat un produs de la firma Royal Caro care e in garantie 24 de luni, daca Doamne fereste am vreo defectiune si vin la matale si vorbesti urat sau nu rezolvi problema in timp util sa le fie mila de matale la toti cei care te cunosc . deci roagate sa nu se intample nimic.

  21. DIn comentariile pe care le-am citit se pare ca oamenii si-au dat seama de calitatea produselor oferite de aceasta firma care se autointituleaza firma de “bijuterii si ceasuri” de calitate. Fiindca sunt ceasuri pe care scrie Made in Switzerland inseamna ca sunt de calitate? De unde si pana unde? Am achizitionat un ceas de genul acesta, l-am lasat la service-ul lor ca sa imi scurteze bratara si l-am purtat de 2 ori, a doua oara mi s-a rupt bratara din senin. In momentul in care m-am prezentat la magazin sa rezolv problema amiabil mi s-a spus cu nonsalanta ca bratara nu intra in garantie. Problema era de fapt alta, avand in vedere ca eu doar am purtat ceasul(nu l-am lovit, scapat pe jos sau orice altceva care ar fi dus la stricarea bratarii) iar ei imi modificasera bratara, cu siguranta ori au stricat-o cand au micsorat bratara, ori era stricat dinainte. Pentru cei care au avut si au probleme cu aceasta companie va spun sincer ca nu merita sa inchideti ochii, ci sa va faceti dreptate. Eu am mers la OPC si am facut reclamatie, am asteptat 60 de zile si mi-au raspuns ca nu am dreptul la repararea bratarii fara costuri suplimentare, adica sa platesc daunele. DAR am insistat si le-am spus ca in cazul in care nu se rezolva problema, ma voi duce la firma producatoare de ceasuri din ELvetia si voi rezolva problema acolo. Cand au auzit s-au speriat, cred ca si i-au pus pe cei de la Royal sa imi repare bratara fara costuri suplimentare. Nu se merita sa te lasi pacalit, chiar si pentru o suma de 1000 de lei trebuie sa iti faci dreptate. Ei se gandesc ca timpul si banii pierduti pentru a face dreptate costa prea mult si atunci noi inchidem ochii si platim reparatiile fie la ei, fie la alt service. Iar pentru domnisoarele vanzatoare de acolo un sfat: lasati ifosele si ipocrizia deoparte, ca nu mai recunoasteti omul cand se intoarce cu OPC-ul.
    Sincer nu cumparati de la ei ca nu merita atata adaos comercial, unde pui ca produsele nu sunt de calitate, auzi sa strici o bratara si apoi sa dai vina pe consumator. Daca nu va pricepeti sa scurtati bratarile, atunci lasati-va de meserie si nu mai pretindeti ca sunteti o firma cu produse de inalta calitate.

  22. Mihai Constantina on

    Am cumparat de la Royal Caro mai multe produse si nu am avut niciodata probleme! Personalul este foarte amabil si am cerut modificare de inel (era prea mare), de cateva ori, iar diferenta nici nu s-a vazut!

  23. Eu am cumparat de la Royal Caro bijuterii in valoare de 7200 ron, cu certificat de garantie etc. Din intamplare am testat aceste bijuterii si am aflat cu stupoare ca sunt din aur de 12 k . Am sa ma duc la ei sa vad ce rezolv. Am vorbit cu o doamna de la firma si mi-a spus ca nu e nicio problema, or sa-mi dea o hartie eliberata de BNR prin care atesta ca este aur de 14 k. Pana la urma nu stiu pe ce am dat banii, pe hartie sau pe bijuterii. TEPARI

  24. Este adevarat ca nu respecta garantiile produselor si ca bijuteriile nu merita pretul mult prea mare in raport cu ce ni se ofera. Opc ul nu ne ajuta, drele de la magazin amabile pana ce si au luat banii,in concluzie, nu va lasati pacaliti.Evitati aceasta firma!!!

  25. Este adevarat ca nu respecta garantiile produselor si ca bijuteriile nu merita pretul mult prea mare in raport cu ce ni se ofera. Opc ul nu ne ajuta, drele de la magazin amabile pana ce si au luat banii,in concluzie, nu va lasati pacaliti.Evitati aceasta firma!!!

  26. Despre “marele” patron cu florescu cu f mic cate s-au spus si se vor spune, despre felul lui comunist de a intelege sa conduca o afacere, despre bataia de joc fata de angajati, neplatiti sau platiti partial si cu intarziere.
    Faptul ca fostul tau angajat, bucatar sef la carciuma ta de cartier a murit, porti o mare parte din vina! Ipocritule!!! Tigan mincinos si las!!
    Uiti ca il tineai pana noaptea tarziu la restaurant ca sa vii tu cu toate curvele in timpul saptamanii si visai ca iti creste p*** daca mananci seara paste cu aioli si trufe?!!
    Te-ai bucurat la banii lui, la munca lui si la munca noastra, a intregii echipe din bucataria restaurantului tau de “lux”!
    Dumnezeu nu doarme, tigan care se viseaza mare om si mare domn!
    Te plimbai plin de tine prin carciuma plimband paharul de sampanie, furand din afacere fara sa ii declari partenerului de afaceri ce si cat ai consumat pe tarfele tale de 2 lei la kg.
    Habar nu ai, tigan imputit ca paharul de vin sau de sampanie nu se tine de cupa, ci de piciorul paharului, si totusi te dadeai mare cunoscator.
    Tigan imputit, sa ai bani de lumanari, banii lui Nea Sandu, banii mei si ai celorlalti!
    Pacatele tale se transmit copiilor tai!
    Tigan imputit si ignorant, fara frica de Dumnezeu.

  27. Despre “marele” patron cu florescu cu f mic cate s-au spus si se vor spune, despre felul lui comunist de a intelege sa conduca o afacere, despre bataia de joc fata de angajati, neplatiti sau platiti partial si cu intarziere.
    Faptul ca fostul tau angajat, bucatar sef la carciuma ta de cartier a murit, porti o mare parte din vina! Ipocritule!!! Tigan mincinos si las!!
    Uiti ca il tineai pana noaptea tarziu la restaurant ca sa vii tu cu toate curvele in timpul saptamanii si visai ca iti creste p*** daca mananci seara paste cu aioli si trufe?!!
    Te-ai bucurat la banii lui, la munca lui si la munca noastra, a intregii echipe din bucataria restaurantului tau de “lux”!
    Dumnezeu nu doarme, tigan care se viseaza mare om si mare domn!
    Te plimbai plin de tine prin carciuma plimband paharul de sampanie, furand din afacere fara sa ii declari partenerului de afaceri ce si cat ai consumat pe tarfele tale de 2 lei la kg.
    Habar nu ai, tigan imputit ca paharul de vin sau de sampanie nu se tine de cupa, ci de piciorul paharului, si totusi te dadeai mare cunoscator.
    Tigan imputit, sa ai bani de lumanari, banii lui Nea Sandu, banii mei si ai celorlalti!
    Pacatele tale se transmit copiilor tai!
    Tigan imputit si ignorant, fara frica de Dumnezeu.

  28. Doriana Margel on

    AM luat o mare teapa de la ei. nu ii recomand!Am primit cadou prin 2016 o bratara fantasia din aur alb de 14 k si cu briliant de 0.005 ct ( ASA ziceau ei ) cu snur,care a avut nevoie dupa vreo 6 luni de schimbarea snurului.Am dus bratara, au schimbat snurul, numai ca acesta nu era rezistent la apa, nu era ceruit.Dupa inca vreo 5 luni de zile, timp in care nu am purtat-o deloc, am mers la ei din nou, sa schimb snurul (CONTRA COST) evident, desi inca mai era in garantie.Am platit cei 45 lei si m-am dus dupa inca 4 zile sa imi iau inapoi bratara (o dusesem vineri dupa amiaza si am mers sa o ridic marti seara). Cand ma uit la ea, observ ca pandantul acela nu mai prezenta semnele de uzura pe care i le produsesem eu , era un altul nou-nout.Curios, imi zic. Totusi, era mai usor, muult mai usor,si mai micut, aproximativ pe jumatatea celui pe care il dadusem eu sa ii schimbe snurul .Evident ca am intrebat-o pe vanzatoare ce se intampla, de ce mi-au dat alt pandant ca ala nu e al meu si le-am zis ca anunt ANPC-ul. LA care vanzatoarea a inceput sa tipe la mine, ca domne s-a slefuit si s-a pierdut material. OK, dar jumatate din material?SI DE CE ATI SLEFUIT-o? DACA EU NU AM SOLICITAT ASTA?Daca o mai duc o data la schimbat de snur, imi vor da snurul fara bratara, cu siguranta. Pentru ca la inca o slefuire, nu va mai ramane nimic din pandant.Le-am cerut sa imi schimbe pandantul contra cost cu un altul,au zis ca nu mai au pe stoc si ca ei oricum vand la bucata, nu la gramaj.
    Asa ca le-am facut reclamatie la ANPC, iar in timp ce asteptam solutionarea reclamatiei mele, ei au inchis site-ul de vanzari online bratarifanatasia.ro , nu mai raspund pe pagina de facebook,pe cea de twitter, au inchis magazinul si firma “ROYAL CARO” , insa au redeschis-o si au redenumit-o “ROYALS Diamante” , practic aceeasi marie cu alta palarie.

  29. Royals Diamante,fosta Royal Caro sunt cei mai mari hoti si tepari pe care i-am intalnit. Anul trecut am cumparat de la magazinul lor din magazinul Unirea, un inel din aur alb cu safire, pentru sotia mea. La nici 2 luni a cazut primul safir. L-am dus la ei la magazin pentru garantie, au pus safirul, totul ok. La o luna de la reparatie, din nou, alt safir cazut. Il duc la garantie, pun safirul dar de data asta imi cer 40 de lei pentru safir invocand nu stiu ce motive de cacat. Nu stau sa ma cert cu ei pentru 40 lei, platesc, iau inelul si plec. La nici o luna, ia ghiciti, exact, alt safir cazut. Deja nu mai suport situatia, ma duc la magazin si ii spun vanzatoarei ca este clar ca acest inel are o problema si ca imi vreau banii innapoi. Vanzatoarea destul de zeflemista imi spune ca ea o sa il trimita la sediu cu solicitarea mea si ca ramane sa vorbesc cu cei de la centru. La vreo doua zile sunt sunat de catre un maimutoi din partea Royal Caro incredibil de tupeist si obraznic, care in momentul in care ii spun ca vreau banii innapoi incepe sa tipe la mine ca inelul este in nu stiu ce hal si ca eu am tupeu sa imi cer banii innapoi. Deci maimutoiul asta tipa la mine pe banii mei, asta ca sa intelegeti ce mizerie de firma.
    Dupa acest episod, mi-au trimis inelul la magazin, fara safir pus si pe deasupra si stramb. Am refuzat sa il ridic si am facut sesizare la ANPC. Normal ca nici cu astia nu rezolvi nimic. Dupa 45 zile de la sesizare mi-au trimis un rahat de hartie in care imi spuneau ca firma de la care am luat inelul e in faliment si ca firma care face service-ul n-are nici o legatura cu asta (bineinteles ca nu are) si ca ei nu au ce sa faca. Raspunsul tipic romanesc al insitutiilor statului care duhnesc a incompetenta si delasare. SI toate astea pe banii contribuabililor.
    In concluzie, nu va recomand sa achizitionati vreodata ceva de la teparii astia.

Leave A Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.