Hotelurile din Bucuresti adopta noi strategii de marketing

0

Anul acesta, majoritatea hotelurilor  din Bucuresti au abordat strategii de marketing in care componentele de PR si promotiile au  ponderea cea mai mare. Se pune un accent deosebit pe programele de fidelizare, pentru ca este mult mai ieftin sa pastrezi clienti decat sa aduci altii noi.
 

Hotelul Howard Johnson Grand Plaza face parte din grupul international Wyndham si, ca urmare, promoveaza si utilizeaza programul Wyndham Rewards de fidelizare a clientilor. Acesta se adreseaza celor care folosesc servicii de cazare la unitatile afiliate acestui lant (branduri precum Ramada, Days Inn, Traveloge etc.) si ii rasplateste pe membrii fideli prin nopti de cazare gratuite si reduceri la anumite linii aeriene.

Continental Hotels pune la dispozitia clientilor programul de fidelizare VOILA. Principalul avantaj al acestuia este ca nu limiteaza membrii la un singur brand. Membrii VOILA pot calatori in numeroase destinatii, se pot caza la orice hotel participant la programul VOILa si astfel pot castiga puncte.

Rin Grand Hotel a abordat tot un program de fidelizare pe puncte: „Grand Client”. Exista o schema de acordare a punctelor  care pot fi  valorificate in diferite servicii sau tichete-cadou.

Membrii Marriott Exclusive beneficiaza de reduceri de 20% din tarifele de cazare la hotelurile Marriott din mai multe orase din lume si de 50% la inchirierea salilor pentru evenimente.

Membrii Diamond Card Hilton au parte de reduceri substantiale si la hotelurile partenere din intreaga tara, asistenta personalizata pentru rezervari, invitatii la evenimente exclusiviste etc.

Posesorii cardului Gold-Points RADISSON SAS pot obtine reduceri la hotelurile grupului Rezidor din intreaga lume, iar cei ai Priority Card Intercontinental aduna puncte pe care le pot schimba chiar cu gratuitati pentru  cazare, mile de zbor, minute de convorbiri telefonice etc.
 

Sursa: Saptamana Financiara.

Share.

Leave A Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.