Flyere la pret imbatabil: “ingredientul minune” care condimenteaza o campanie de marketing de success

0

Te-ai gandit de foarte multa vreme sa implementezi o strategie de marketing fabuloasa, care sa extazieze publicul larg si sa scoata in evidenta cele mai ametitoare oferte ale sezonului? Poate ca vara se va dovedi, pana la urma, cel mai bun sfetnic pentru tine, antreprenorule, care esti manat intotdeauna de dorinta permanenta de a-ti fideliza clientela!

Iata ca, pornind in aceasta lunga calatorie a lumii ofertelor hot ale verii, sau ale oricarui sezon, se cuvine sa faci cunostinta cu prietenul tau traditional, si anume fluturasii publicitari.

Mici, dar cuprinzatori, frumos realizati din punct de vedere al artei tiparului si mai ales al graficii, fluturasii sunt meniti sa capteze intotdeauna atentia. Iar pentru ca succesul sa iti apartina, mai ai nevoie doar de un singur pas: flyere la un pret avantajos, pentru optimizarea costurilor aferente campaniei de informare in masa.

Pentru a obtine combinatia perfecta de flyere si sa ai succes in afaceri, este nevoie, neaparat, sa parcurgi cativa pasi care inlesnesc atingerea victoriei garantate intr-o campanie de larga informare care implica mult stress, dar si satisfactii pe plan profesional, in egala masura.

Flyere la un pret bun pentru reducerea costurilor

 

In primul rand, daca te afli la inceput de drum, nu uita sa tii cont de un aspect foarte important: optimizarea costurilor. Cu siguranta ca bugetul alocat unei astfel campanii de marketing este limitat. Dar, utilizat intr-o maniera cat se poate de inteligenta, la produce rezultate miraculoase. In vederea imbunatatirii strategiei si a scaderii costurilor, alege flyere pret avantajos! De regula, tirajele mari, imprimate cu ajutorul tiparului offset, la o tipografie profesionista, cum ar fi e-flyere.ro, ofera un dublu beneficiu: cost mic si un numar mai mare de potentiali clienti in mainile carora ajung acei fluturasi publicitari pe care te chinui cu sarg sa ii distribui.

Alege un text care sa capteze

 

Pe langa costul redus al acelor materiale promotionale, in ecuatia succesului tau mai apare un element-minune. Este vorba, evident, de modul in care mesajul inserat in cuprinsul acelui flyer ajunge in mainile omului de rand! Si atrage atentia rapid, in maxim 10-15 secunde, astfel incat sa fie destul de persuasiv pentru a-l indrepta pe cumparator catre magazinul sau serviciile tale. Iar flyer-ul cu pricina sa nu ajunga la cosul de gunoi, in timp ce rezultatele muncii tale se lasa mult asteptate!

De aceea, textul trebuie sa fie concis, cuprinzator, capabil sa ofere viitorilor clienti informatiile de referinta, incat sa ii convinga sa aleaga produsele sau serviciile tale. Doar trebuie sa il ajuti pe om sa te cunoasca si sa ii inspiri suficienta incredere pentru a-i demonstra ca esti superior competitorilor tai!

Grafica conteaza!

 

Daca ar mai fi un lucru esential pe care expertii il recomanda sa il ai in vedere atunci cand optezi pentru flyere, acesta este, cu certitudine, grafica. Grafica trebuie sa fie in ton cu mesajul, dar si cu tematica momentului promotional. Grafica trebuie sa fie realizata in culori vii si sa mentina ochiul atintit asupra textului.

In cazul nefericit in care poate nu ai nici cea mai vaga idee cu privire la modul in care ar trebui sa arate fluturasul tau publicitar, expertii unei tipografii care se respecta vor veni din start cu solutii de creatie de o calitate foarte buna, pentru a acoperi nevoile beneficiarului, dar si a viitorilor sai cumparatori.

Iar lucrurile nu se opresc aici! Alaturi de design, poti opta si pentru unele finisaje in stil modern pe care flyerele tale sa le capete. Nu este mare scofala, dar specialistii in creatie, cu o bogata experienta in domeniu grafic, stiu ce au de facut si iti vor face misiunea mai usoara!

Atentie cum distribui flyerele!

 

Dupa primirea comenzii de flyere, a venit, fara doar si poate, momentul mult asteptat al distributiei lor! Practic, distribuitia de flyere este procesul final, de a carui finalizare depinde, in masura, victoria sau esecul campaniei. Locurile de distributie a flyerelor sunt numeroase: zone publice aglomerate din oras, mall-uri, metrou. Poate chiar si parbrizul masinii tale sau cutia ta postala sa devina, vrand-nevrand, tinta acestor miraculoase materiale promotionale!

Practic, este la latitudinea ta sa stabilesti si sa pui la punct strategia de distributie care te avantajeaza, alaturi de echipa implicata si pozitionarea sa in zone de maxim interes.

Dar, ca sa scapi de grija, poti alege, contra cost, serviciul de distribuitie flyere, iar echipa de distributie detasata iti va furniza, zilnic, toate informatiile de care ai nevoie, pentru ca tu sa ai evidenta aupra modului in care decurge campania de informare in masa.

Sa nu uitam, asadar, ca un set de flyere, mai ales la un pret bun, se poate dovedi “colacul de salvare” mai ales in situatia in care afacerea ta nu este extrem de vizibila. Insa, trebuie sa retii si faptul ca succesul depinde de modul in care gandesti si abordezi toti acesti pasi mai sus mentionati, pornind de la plasarea comenzii si pana la distribuirea flyerelor.

Share.

Leave A Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.