Brandul Bulgari cumparat cu 3,7 miliarde de euro

0

Grupul francez LVMH a cumparat brandul Bulgari cu 3,7 miliarde de euro, adaugand portofoliului afacerea cu bijuterii Bulgari si extinzandu-se dincolo de frontiere pe pietele emergente.

Oferta a fost cotata la un pret cu 60% mai mare decat media pe actiuni a lunii trecute. Bulgari va beneficia de reteteaua de retail a companiei LVMH, considerata a fi numarul unu in lume, isi va regla costurile marginale prin impartirea costurilor pe actiune si il va ajuta pe detinatorul comaniei Jous Vuitton sa inchida segmentul de activitate cu cele doua mari companii Richemont si Swatch.
 

Analistii au fost de parere ca pretul ridicat pe actiune in cazul brandul Bulgari cumparat cu 3,7 miliarde de euro, a fost justificat de economiile de care vor beneficia in viitor, dar si de concurenta avuta pe aceste actiuni.
 

"Bulgari este unul dintre cele mai cunoscute marci la nivel mondial in domeniul bijuteriilor si dobandeste un potential extraordinar de crestere, avand in spate puterea financiara si retea globala de distributie a grupului LVMH", afirma Luca Solca, analist pentru produsele de lux.
 

Brandul Bulgari, infiintat in 1884, a fost multa vreme vazut ca o potentiala tinta datorita instabilitatii financiare generate de lipsa de lichiditati in stransa legatura cu investitiile mari in magazine, atunci cand vanzarile sale au scazut dramatic. Au fost speculatii conform carora grupul elvetian Swatch urma sa preia compania Bulgari.

Share.

Leave A Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.