Find us on Google+
Bucharest-guide RSS RSS English
logo bucharest-guide.ro

 

Reteaua de Websites Webluck



Acasa  Speciale   Profilul utilizatorului de Internet, studiat de Bursa de Reclama
Profilul utilizatorului de Internet, studiat de Bursa de Reclama
 
Postat la: 18.05.2010  
Rating 5
 
 

In perioada 24 Martie - 1 Aprilie 2010, Bursa de Reclama a realizat o analiza statistica a profilului utilizatorului de Internet.
 

Conform acestei cercetari, 42.97% dintre respondenti considera ca bannerele publicitare sunt un mijloc de informare, in timp ce 13.6% declara ca bannerele publicitare ii ajuta sa aleaga diverse produse comerciale.


O parte dintre concluziile studiului:

1. Caracteristici socio – economice ale utilizatorilor de Internet

- ocupatia respondentilor: 25.43% din esantionul studiat este reprezentat de elevi si studenti, 49.76% sunt angajati sau liber profesionisti, 6.13% sunt pensionari, 5.65% sunt antreprenori (angajatori), iar 13.03% sunt persoane casnice sau someri.
- venitul net pe gospodarie: 15.35% dintre acestea au un venit mai mic de 1000 RON, 32.38% dintre gospodarii au un venit intre 1000 – 2000 RON, 27.38% au un venit net intre 2000 – 3500 RON. 13.72% dintre respondenţi declara un venit net in gospodaria lor cuprins intre 3500 – 5000 RON, in timp ce numai 11.17% dintre gospodarii au un venit net de peste 5000 RON.

2. Comportamentul utilizatorului de Internet

- majoritatea celor chestionati (79.58%) declara ca acceseaza Internetul de acasa, in timp ce 14.65% dintre respondenti acceseaza Internetul de la serviciu.
- 61.73% dintre respondenti afirma ca acceseaza Internetul impreuna cu familia, in timp ce 32.47% se declara ca fiind unicii utilizatori ai computerului de pe care se conecteaza.
- barbatii tind sa aloce mai mult timp navigarii pe Internet decat femeile. Acestia acceseaza Internetul in special seara si noaptea, in timp ce femeile utilizeaza serviciile online cu precadere dimineata si dupa-amiaza.
- perioada zilei in care se acceseaza cel mai frecvent Internetul este seara (18:00 – 22:00) cand 63.1% dintre cei intervievati navigheaza online, in timp ce noaptea doar 18% dintre utilizatori acceseaza Internetul.
- barbatii prefera categorii de informatii care cuprind domeniile Auto, Business, Sport, Tehnologie, Divertismentul pentru adulti, in timp ce femeile prefera Arta, Educatia, Sanatatea, Familia, Shopping-ul, Calatoriile, Imobiliarele si Divertismentul.

3. Perceptia asupra publicitatii online si studiul preferintelor utilizatorilor

- femeile au o receptivitate mai mare fata de publicitatea online, numarul femeilor care au o parere buna sau foarte buna despre publicitatea online fiind semnificativ mai mare decat numarul barbatilor.
- 72.51% dintre respondenti au o parere buna sau foarte buna despre publicitatea online in timp ce 12.05% dintre cei chestionati isi exprima o opinie nefavorabila.

Cercetarea, prima dintr-o serie de studii statistice pe care echipa Bursei de Reclama le pregateste, a vizat analiza statistica a populatiei vorbitoare de limba romana care acceseaza Internetul. Tipul de esantionare folosit a fost bazat pe voluntariat, iar selectia respondentilor in cadrul esantionului s-a facut identificand fiecare respondent si asigurand astfel unicitatea unitatilor statistice cuprinse in analiza. Volumul esantionului analizat a fost de 6.200 de respondenti.

Sursa: tradeads.eu.


Profilul utilizatorului de Internet, studiat de Bursa de Reclama
Bucharest-Guide.ro
bursa de reclama, profilul utilizatorului de internet
 
Galerie foto
 RSS
STIRI SI EVENIMENTE
7 cele mai frumoase orase din Europa
Europa are unele dintre cele mai spectaculoase si frumoase orase din l...
Nu este usor sa fii mireasa in Bucuresti
O femeie știe cât este de dificilă pregătirea propriei nunți...
CAMERA LUCIDA - O privire asupra Marelui Razboi prin bijuteria contemporana
Muzeul Național de Istorie a României (MNIR) va găzdui, î...
Bucharest International Dance & Performance Festival - Editia numarul 12
Cu fiecare ediţie organizată, festivalul îşi propune să cont...
Proiectul Clasic e fantastic. Cum sa ințelegem muzica - stagiunea numarul 8
9 programe, sperăm, interesante stau pe lista stagiunii 2017-2018, ce...
Abonamentele noii stagiuni la Sala Radio se lanseaza la 1 septembrie
Muzica clasica ramane în top și dupa Festivalul „George ...
alte stiri | alte evenimente
ALTI VIZITATORI AU VAZUT
Restaurante Americane
Restaurante cu specific american in Bucuresti, mancare americana
 
Restaurante Arabesti
Restaurante Arabesti - Orientale
 
Cofetarii
Cofetarii in Bucuresti
 
Firme Horeca
Firme horeca, dotari hoteluri, restaurante, catering
 
Centre pentru evenimente
Locatii pentru organizari de evenimente, nunti, botezuri, petreceri in...
 
ULTIMELE COMENTARII
Primaria Sectorului 5
Bună ziua Iubiti credinciosi,... citeste tot
Club Revenge
vin la Revenge doar pentru atm... citeste tot
Fly Taxi
Buna as dori o informatie cat ... citeste tot
ABBATE
buna. eu ma tund la Abatte 13 ... citeste tot
Clinica Veterinara Armeneasca
am gasit un motan , este grav ... citeste tot
Carti noi 2017
Bucurestiul, un oras mult mai sigur, de cand este securizat cu sisteme de supraveghere.

Parteneri
Bucharest-Guide
ACASA   BOOKMARK   HARTA SITE   CONTACT
logo bucharest-guide.ro
© Bucharest-Guide.ro 2004-2017