2 Comments

  1. ASTAZI 24.10.2008,LA CASA NR.51,LA ORA 20.05 AM ACHITAT CUMPARATURILE SI CAND AM NUMARAT RESTUL PRIMIT AM CONSTATAT CA DOAMNA CASIERA A FURAT 50000 LEI VECHI.
    I-AM INTINS BONUL SI FARA A SE UITA PE EL MI-A SPUS CA IMI VA DA CEI 5 LEI NOI DAR DUPA CE TERMINA CU CLIENTUL URMATOR DEOARECE INCEPUSE BONUL PENTRU ACESTA.
    OARE DE UNDE STIA CA ”A GRESIT” CU 5 LEI DACA EU NU I-AM SPUS SUMA SI DANSA NU S-A UITAT PE BON ?
    CUM CLIENTA URMATOARE AVEA FOARTE MULTE PRODUSE PE BANDA AM APELAT LA DOAMNA DE LA ”RELATII CU CLIENTII”PENTRU A-MI DA UN FORMULAR DE RECLAMATII.DANSA IN SCHIMB MI-A DAT UN FORMULAR DE ”SUGESTII”.
    N-AM NICI O SUGESTIE DAR AM O INTREBARE A FURA ESTE O POLITICA A MAGAZINULUI ?LA RAFTURI AVETI UNELE PRODUSE FARA PRET,ALTE PRODUSE AU IN DREPTUL LOR PRETUL DE LA UN ALT BUN …CONSIDERATI CA SUNTETI CORECTI ?
    E PREA OBOSITOR A FACE CUMPARATURI DE LA DV.VERIFICAND PERMANENT PRETURI,REST PRIMIT LA CASA…
    BINE CA NU AVETI EXCLUSIVITATE PE PIATA !

  2. axinte marinel on

    mie i-mi place hiper marketul orhideea ka are aproape tot ce-mi place mie dar nu-mi plac unii angajati

Leave A Reply