Materiale promotionale – o metoda de marketing eficienta

0

Lumea business-ului se schimba in permanenta, la fel ca si viata noastra, a consumatorilor si utilizatorilor produselor ce apar pe piata in fiecare zi cu o viteza uimitoare. Firme noi apar, companii vechi dispar, unele nici nu apuca sa se dezvolte caci sunt scoase repede de pe piata de competitori. In acest tumult al concurentei acerbe pentru orice client, pentru orice punct nou de desfacere au de castigat aceia care au inteles ca fara un marketing bine pus la punct si fara o promovare intensa si bine gandita afacerea lor nu poate prospera sau poate nici rezista in domeniu.

 

Tocmai de aceea produsele promotionale sunt inca extrem de populare si de cautate. Din fericire in prezent, cand spui materiale promotionale nu ne mai limitam doar la pixuri inscriptionate – desi acestea continua sa fie importante si extrem de practice – ci avem o gama extrem de vasta de articole din care putem alege pentru a ne promova afacerea.

 

Materialele promotionale trebuie sa reflecte pe cat posibil specificul afacerii respective si sa transmita un mesaj catre clienti sau colaboratori. In ultimul timp materialele promotionale au capatat un simt practic tot mai concret, acest lucru datorandu-se in mare masura si faptului ca un client este asaltat de diferite tipuri de reclame si produse de promovare si nu mai reactioneaza ca in trecut la aceeasi stimuli.

 

Exista acum, din fericire, posibilitatea de a personaliza aproape orice produs, indiferent de material, de intrebuintare sau dimensiuni. Astfel, pot fi inscriptionate prin diverse tehnici articole textile – de la prosoapele utilizate in propriul hotel pana la tricouri, geci, bluzoane, etc. – material plastic – o abundenta de produse – lemn – precum cutii pentru vin – si metal – aici regasindu-se in general articolele din zona de office, precum USB-uri, baterii externe, diversi suporti de birou, pana la articole utilizate la gratar sau in drumetii.

 

Tot la produse promotionale intra si printurile de diferite dimensiuni. Foarte practice sunt de exemplu mesh-urile outdoor si cele utilizate in vitrinele magazinelor. Bannerele stradale nu au pierdut nici ele din popularitate, insa ele trebuie sa fie cat mai creative pentru a atrage atentia in traficul infernal.

 

Printurile de mici dimensiuni – aici intrand pliantele, brosurile, fluturasii, si altele asemenea – sunt si ele inca utilizate si se dovedesc utile pentru diferite campanii sau pentru a oferi detalii exacte despre locatie de exemplu si despre datele de contact. Produsele promotionale sunt, asadar, un instrument foarte utilizat si foarte eficient de a promova afacerea, produsele si serviciile tale, si asta chiar la un pret mic.

Share.

Leave A Reply