11 Comments

  1. mi-am utilat casa numai cu produse cumparate de la flanco, ajutata de angajatii magazinului. pacat ca angajatii nu sunt ajutati sa se perfectioneze pt a da rezultate si mai bune. dar pe linga treining-uri mai au nevoie si de motivatii din partea conducerii si cred ca mariri de salariu periodice, week-end-uri la mare sau la munte, bilete gratuite la spectacole sau concerte, produse electronice cadou si multe altele le-ar da un impuls sa se implice mai mult in vinzari si vor da rezultate mai bune.
    dar cred ca deja conducerea firmei s-a gindit deja la acest lucru.
    MULTUMESC FLANCO!

  2. doana mihaela tin sa va contrazic la ultimul paragraf legat de cadourilela care sa gandit firma flanco.Mai nou firma flanco iti impune un targhet iar daca nu il faci iti taie din bonuriile de masa.Frumos cadou ne face firma nu?luna aceasta stiti cate bonuri am luat doar10 si nu mai pun ca lucrez de la9.30pana la ora 19 cu publicu dar mai trebuie sa mai si faci curatenie si sa speli pe jos.sambata lucram pana la ora14 si nu sante platiti sambata.si multe alte nereguli.daca nu credeti mergeti din magazin in magazin(cele de cartier)si vedeti cat de incinsa e atmosfera din cauza unui amarat de aer conditionat care ar putea sa monteze in magazin_e ca sa putem face treaba in liniste calm si multa atentie la clienti.cam ata am avut de scris.daca cineva doreste sa ma contacteze o poate face pe adresa eurobogdanila@yahoo.com

  3. MARIUS TOADER on

    ANGAJATELE CETELEM DIN MAGAZINUL FLANCO TARGOVISTE LASA DE DORIT NU ISI FAC MESERIA CUM TREBUIE SI IN PLUS SUNT FOARTE NERVOASE TIPA TOT TIMPUL LA CLIENTI AM VRUT SA-MI FAC UN CREDIT, DAR CAND AM VAZUT CA MI SE VORBESTE FOARTE URAT M-AM SIMTIT JIGNIT SI AM PLECAT DIN CAUZA ANGAJATELOR CETELEM NU VOI MAI INCHEIA NICIODATA CONTRACT DE CREDIT PRIN ACEASTA FIRMA ESTE REGRETABIL CE SE INTAMPLA IN ACEASTA SOCIETATE SI CA NIMENI NU IA NICI O MASURA VA MULTUMESC

  4. CALIN VASILE on

    Sunt revoltata deoarece serviciile Flanco nu trateaza cu seriozitate cerintele clientilor. Am calculatorul de pe data de 30.11.2007 si pana pe data de 07.01.2008 nu mi-a fost returnat si de aceea sunt hotarat sa anunt protectia consumatorului. Sunt nemultumit.

  5. Iuliu ERDELYI on

    Buna
    am primit cu bucurie mesajul dv. insa am ramas dezamagit
    Datorita faptului ca mi se pretinde duminica pm ca daca vreau sa intru in posesia castigului la tombola organizata de Flanco respectiv un telefon mobil si 1000 euro trebuie neaparat sa va rechem pana la ora 18.30 pm si sa va dau datele bin CI si sa cumpar o cartela telefonica pentru mobil in valoare de 20 euro.
    Domnilor cum?
    Daca suntem cu domiciliul la tara si nu va putem satisface doleantele suntem fraieri nu?
    Sunt convins ca firma flanco nu se ocupa de cacialmale
    totusi gestul de azi imi pune semnul intrebarii.

    cu respect I. Erdelyi
    ps
    m-am simtit injosit !

  6. Iuliu ERDELYI on

    Buna!

    Am primit informatii de la sediul din Baia Mare in legatura cu mesajul primit pe telefonul mobil prin care mi se spunea ca am castigat la loteria organizata de dv. si se pare ca e vorba de persoane iresponsabile care fac asa ceva.
    PRIN URMARE VA ROG SA ACCEPTATI SCUZELE MELE
    SINCERE PENTRU TONUL SI FORMA E-MAILULUI PE CARE L-AM EXPEDIAT IERI LA ADRESA DV.

    SUNT CUMPARATOR FIDEL FLANCO.

    Iuliu ERDELYI
    sacalaseni 91
    maramures

  7. Nanciu Costel on

    Cred ca sunteti cea mai neserioasa firma din Romania. Am cumparat din magazinele Flanco o combina frigorifica pe care am dat aprox. 13,2 mil.
    (la reducere cu 7% deoarece era 31.07.2008 – promotie intre orele 18.00 – 22.00)
    si cand a fost vorba de transport, (care este gratuit) mi s-a comunicat ca in acea zi nu se poate efectua transportul deoarece masina este ocupata si
    o sa mi se aduca produsul a doua zi. Desigur, a doua zi (azi) m-au sunat si mi-au spus ca mai dureaza minim 4 zile pt. ca s-a stricat masina si nu au cum sa o repare. Rusine!!! E vorba de Flanco – din Real – Galati.
    Am sa depun si o plangere la Protectia consumatorului pt. ca va bateti joc de clienti. Nu stiam ca dureaza 5 zile sa achizitionez un produs de la voi cu banii achitati pe loc.
    Nanciu Costel
    (nancostel@yahoo.com)

  8. epure janeta on

    Partea a II a
    4.Pasul patru: sambata, 23 august 2008, ora 09:15 m-am prezentat la magazinul Flanco din Complexul Orhideea. Acum a inceput un dialog mai mult sau mai putin amuzant (in nici un caz pentru mine). Am intrebat de persoana care mi-a fost recomandata prin telefon si s-a prezentat un tanar, parand la inceput, destul de amabil (numele salariatului dumneavoastra va rog sa-l aflati singuri). Am intrebat de promotie si am spus ce anume doresc. Cand am intrebat din ce este confectionat tamburul masinii de spalat rufe, consilierul a chemat un alt coleg, care purta un tricou negru. Colegul avea o conversatie cu o tanara, probabil tot despre produsele magazinului, si a fost deranjat. Pana la urma a ajuns si la exponatul despre care doream detalii. Mi-a raspuns ca tamburul este din inox, desi nu prea arata. Am continuat sa ma interesez de conditiile in care se face schimbul. Surpriza surprizelor: masina de spalat rufe era adusa in casa, dar cea veche trebuia depusa in fata blocului. Uimirea a fost si mai mare cand explicatia a venit: “au masina plina si nu au loc prea mult”. “ Si daca este depusa in fata blocului vor avea mai mult loc in camion? Este ilogic si daca tot vin cu masina noua pana in apartament o pot ridica si pe cea veche” . Am primit o indicatie foarte buna: “ Mergeti in alta parte la Domo sau Altex” . Aceeasi indicatie am mai primit de la un alt coleg de-al lui, din alt magazin Flanco (oare ce comision le este acordat de concurenta la fiecare client trimis?). Deja ceream prea mult. Despre zambete, nici vorba. Salariatul cu tricou negru a plecat in alta parte; ii ocupasem prea mult timp. Cand am continuat sa vorbesc cu celalalt coleg si m-am plans de lipsa de amabilitate, alt raspuns inteligent a venit prompt: « Suntem in Romania » (concluzia: este sambata dimineata si veniti cu tot felul de pretentii, vrem sa fim lasati in pace). Nu stiu la ce se refera acesta propozitie, dar daca suntem in Romania poate angajatii dumeavoastra stiu ca Romania este in Europa si deci, chiar trebuie sa fim civilizati. Ceea ce am spus mai departe este valabil pentru foarte multi tineri (din pacate): “ Sa stiti ca fara munca nu pica nimic din cer. Doriti sa aveti 5000 de euro pe luna si sa nu faceti nimic”. Oarecum nemultumit de atata vorba consileirul mi-a spus ca imi va face o favoare si ii va ruga pe soferi sa ia si masina veche (nu asa era anuntul? unde era favoarea? nu am nevoie de nici o favoare doresc doar sa beneficiez de aceasta “minunata” promotie ). Dialogul nu se terminase. Tupeul si aronganta continuau. Piesa de rezistenta de abia acum incepe: “ Nu stiam ca sunteti singura si nu puteti sa dati masina afara” (!!!!?????). Nici eu nu stiam ca trebuie sa ma prezint cu autobiografia ca sa cumpar o banala masina de spalat rufe (propunere: afise la intrarea in magazine in care sa se specifice > ; in acest fel lucrurile vor fi foarte clare si angajatii nu vor mai fi stresati si deranjati in timpul serviciului).

  9. epure janeta on

    Partea a III a

    5.Pasul cinci, si cel mai intelept din partea mea: am renuntat sa mai cumpar si le-am urat sa fie asa cum isi doresc. Au rasuflat usurati ca nu au vandut nimic si i-am lasat sa-si povesteasca diverse probleme personale si sa se plimbe prin magazin plini de personalitate.

    Am vazut ca sunt numerosi clienti nemultumiti, aproape toti, de atitudinea personalului. Chiar daca au probleme, de orice fel, personale sau de serviciu (cine nu are) nu trebuie sa se razbune pe clienti. Daca acum, la 20 de ani, sunt asa obositi ce vor face la 70 de ani, varsta propusa pentru pensionare? Un client a numit firma Flanco: “cea mai neserioasa firma din Romania”.
    Ma intreb daca fondatorul firmei Florin Andronescu stie ce se intampla? Sunt si plangeri ale salariatilor despre conditiile de munca. Propunere: negocierea atat a salariului cat si a conditiilor de munca cu patronul sau cu sindicatul sau, daca sunt toti foarte buni isi pot gasi de lucru acolo unde sunt apreciati, dar sa nu se razbune pe cumparatori. Si din cate comentarii am vazut, partea cea mai trista este ca nu am vazut nici un raspuns din partea Flanco. Nici Protectia Consumatorului, nici nemultumirile clientilor nu au dus la nici un rezultat. Se pare ca indiferenta totala este punctul forte al acestui lant de magazine.
    Propunere: Esti castigator din prima! schimbat cu “Pierzi din prima”
    Astept cu viu interes raspunsul intre 24 si 48 de ore pentru a putea verifica enuntul dumneavoastra: De aceea noi facem tot ceea ce ne sta in puteri sa va oferim solutiile, raspunsurile si asistenta pe care le solicitati.
    si totusi…. numele consilierului Florin Dobrota.

  10. DINUT GHEORGHE on

    sant din PUCIOASA SI SANT CLIENT FIDEL LA MAG FLANCO DIN TARGOVISTE SI RECLAM LIPSA DE OPOTUNITATE SI RESPECT AL CLIENTULUI DE CAND CUMPAR DE LA ACEST MAGAZIN ,, CA SA CULMINEZE CU ABIA FACUTA COMANDA DE DL POPESCU MIHAI SEF RAION , MIERCURI 04 NOIEMBRIE 2015 A UNUI CONGELATOR ARTIC DE 669 RONI SI CU GAGANTIE PRELUNGITA ,, PE LA ORA 18 LA CARE AM FOST INFORMAT CA SE VA LIVRA COLETUL JOI 05 NOV 2015 ,, DAR NIMIC … AM DAT TELEFON LA BUCURESTI SIAU SPUS CA NU STIU NIMIC ,,, AM REVENIT CU TELEFON LA FLANCO TARGOVISTE LA ORA 9,23 SI DUPA MULTE INSISTENTE LA DL ALEXADRU A FACUT INTERVENTII SA VADA CE SI CUM ESTE PRODUSUL MEU ,,,, A REVENIT CU INFORMATIA CA ESTE PLECAT DIN BUCURESTI SI POATE AR VENI MAINE 07NOV 2015 ,,,, IMI ESTE DE NEINTELES CE SE INTAMPLA CU PERSONALUL ACESTUI MAGAZIN ATAT DE INDOLENT ,,,, VA ROG SA LUATI MASURI DRASTICE SA NU SE REPETE CA LA MINE DE PRIMA DATA AM AVUT NUMAI NECAZURI ,,, SE POATE VEDEA CE AM CUMPARAT

  11. DINUT GHEORGHE on

    sant din PUCIOASA SI SANT CLIENT FIDEL LA MAG FLANCO DIN TARGOVISTE SI RECLAM LIPSA DE OPOTUNITATE SI RESPECT AL CLIENTULUI DE CAND CUMPAR DE LA ACEST MAGAZIN ,, CA SA CULMINEZE CU ABIA FACUTA COMANDA DE DL POPESCU MIHAI SEF RAION , MIERCURI 04 NOIEMBRIE 2015 A UNUI CONGELATOR ARTIC DE 669 RONI SI CU GAGANTIE PRELUNGITA ,, PE LA ORA 18 LA CARE AM FOST INFORMAT CA SE VA LIVRA COLETUL JOI 05 NOV 2015 ,, DAR NIMIC … AM DAT TELEFON LA BUCURESTI SIAU SPUS CA NU STIU NIMIC ,,, AM REVENIT CU TELEFON LA FLANCO TARGOVISTE LA ORA 9,23 SI DUPA MULTE INSISTENTE LA DL ALEXADRU A FACUT INTERVENTII SA VADA CE SI CUM ESTE PRODUSUL MEU ,,,, A REVENIT CU INFORMATIA CA ESTE PLECAT DIN BUCURESTI SI POATE AR VENI MAINE 07NOV 2015 ,,,, IMI ESTE DE NEINTELES CE SE INTAMPLA CU PERSONALUL ACESTUI MAGAZIN ATAT DE INDOLENT ,,,, VA ROG SA LUATI MASURI DRASTICE SA NU SE REPETE CA LA MINE DE PRIMA DATA AM AVUT NUMAI NECAZURI ,,, SE POATE VEDEA CE AM CUMPARAT

Leave A Reply