2 Comments

  1. am cumparat un aparat fuji si am constatat ca nu mi-au dat cardul ….am facut cerere la protectia consumatorului daca nu imi rezolva cazul ii dau in judecata pt inselatorie!

  2. Buna searea
    Vreau pe aceasta cale sa va comunic nemultumirea mea legata de serviciile magazinului d-voastra.Pe data de 24 mai am cumparat un televizor LCD Philips.Am dat pe el 1800 roni.Mi l-a vandut un vanzator pe nume Stefan.Televizorul de la inceput nu merge bine si in cele din urma m-am hortarat sa vorbesc la service.Si se pare ca are un defect de soft si trebuie dus in service.Televizorul nu mi-a fost incercat la magazin.La insistentele mele s-a deplasat un tanar f. amabil care mi l-a pus in functiune dar avea aceste probleme ,eu crezand ca sunt de la transmisie.Vanzatorul,acel domn Stefan,stia ca are acest defect ,ca mi-a livrat aparatul cu o telecomanda de video si nici nu a vrut sa mai vina sa mi-l probeze,eu locuind vis-a vis de magazin.Am sa duc televizorul in service,dar am sa fac reclamatie si la protectia consumatorilor si voi sfatui pe toata lumea sa nu mai cumpere produse de la Domo.Regret ca s-a intamplat asa dar eu am dat o gramada de bani pe acest aparat si sunt sigura ca acel domn care mi l-a vandut stia ca are o problema.Chiar dansul mi l-a recomandat ca sa-l cumpar.
    Cu mult respect
    Lucica Andonie

Leave A Reply