.

1 Comment

  1. Dau si eu un feed-back despre acest salon…

    Tocmai ce am incheiat o discutie telefonica cu domnisoara manager al acestui salon, si pe scurt, am fost facuta proasta si inculta… Deci, de astfel de SPA veti avea parte la acest salon asa-zis de lux…

    Am achizitionat un voucher online si intrucat nu am reusit sa ii prind la telefon in perioada de o saptamana rezervata pentru programari (27.02-02.03.2011) pentru ca era tot timpul ocupat, am sunat dupa ce aceasta perioada s-a incheiat (pe 21.03.2011), dar in perioada de valabilitate a voucherului (pana la 31.03.2011).

    Deci, as fi putut beneficia de serviciu (manichiura+pedichiura) daca dansii ar fi binevoit sa verifice si sa imi faca o programare.

    In schimb, am primit replici de genul: dvs. nu stiti sa cititi, scria clar termenul pana la care puteti suna, nu stiti ce cumparati, asta e nivelul dvs. de cultura… cand am intrebat-o ca ma face inculta, proasta pe fata mi-a replicat daca asta e parerea dvs despre dvs…

    Am primit un tratament pe care ce-i drept abia astepti sa il primesti ca si client, un perdaf ca la carte.

    Cu siguranta nu voi calca niciodata pragul acestui salon, sunt destule saloane care ofera servicii similare (manichiura, pedichiura etc.) si la o calitate mult mai buna sau cel putin stiu cum sa isi trateze clientii!

Leave A Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.