1 Comment

  1. corina vasile on

    Buna ziua

    Rog suport in rezolvarea urmatoarei probleme.
    Pe data de 17.05.2008 am achizitionat de la Megastore Obor o masina de spalat Samsung modelul F1245 care a fost livrata pe data de 20.05.2008.
    Ideea este ca masina nu e functionala.Am inteles ca nu poate fi returnata decat cu avizul uneia din cele 2 societati furnizoare de service : Gero Srl sau Pecef Tehnica.
    Desi sunt apelati constant din data de 21.05.2008, nici pana azi, 05.06.2008 nu am reusit sa obtinem o vizita la domiciliu din partea reprezentantilor acestor firme…
    Rog macar raspuns…astae un caz clasic de raportat la protectia Consumatorului.
    In speranta ca voi avea un raspuns si o solutionare fericita,
    Cu respect
    Corina Vasile
    PS:Cumparatorul masinii:D-nul Vasile Chiriac

Leave A Reply